Tag Archives: promosi

Rugi Tak Rebut Peluang Promosi Oktober Yang Sangat Awesome

Assalamualaikum. Oktober bulan yang sangat awesome bagi saya. Yelah, bulan kelahiran kan putri sulung dan mamanya 🙂 Bahkan lagi awesome , bila promosi bulan ini berbeza daripada bulan-bulan lepas. Ya, pasti nak tahu kan? Memang best lah untuk siapa yang grab peluang ini. PROMOSI 1  Omegaguard untuk seisi keluarga. Ya, boleh 🎁hadiahkan buat : Suami ➡️ kecergasan dan kesihatan jantung.

Read more

Kenali Bahaya Virus Zika kepada ibu hamil dan cara mencegahnya

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera. Minggu ini kita digemparkan dengan penyebaran Virus Zika yang sedang menular di 26 buah negara. Virus Zika adalah virus yang disebarkan oleh nyamuk Aedes iaitu vektor yang sama dengan demam denggi dan chikunguya. Info ringkas tentang Virus Zika Mula menular di Afrika dan Asia sejak 2007 Virus disebarkan oleh nyamuk aedes dan bergantung kepada spesies. Simptom

Read more

Promosi Bulan September 2015 yang sangat Awesome

Esp Shaklee

Assalamualaikum Pejam celik, dah bulan September dah kan? cepatnya masa berlalu, makin lama makin cepat. perasan tak? Dah masuk hari ke4 bulan September, baru mama ada kesempatan nak update promosi terbaru untuk bulan ni. Mesti ramai yang nak tahu Promosi Bulan September 2015 yang awesome kan ? memandangkan bulan lepas promosi nya sangat berbeza. Yang pasti, ramai ahli Shaklee dan

Read more

Tips Hilangkan Bau Badan Supaya Disenangi Ramai

Bau badan merupakan pencemaran bau yang sangat tidak disukai oleh sesiapa pun. Betul kan? Sebab tu kita pakai deadoran nak mengelak bau badan dihidu oleh orang sekeliling. Kalau kita sentiasa berurusan dengan orang luar, nak ke orang memandang serong atau asyik menjeling ke arah kita disebabkan bau badan yang menyebabkan mereka tidak selesa atau migrain kerana kita? Tapi kalau kita

Read more

7 kejutan sempena tahun baharu 2015 buatkan anda teruja

vivix shaklee

Assalamualaikum dan selamat tahun baharu 2015 buat semua pengunjung mamahusna.com Mama ada beberapa cerita suka duka 2014 terutamanya berkenaan banjir di Kelantan sebab mama pun terlibat sama. Next entry ya. Sebab hari ni mama nak kongsikan 7 kejutan yang boleh buatkan kita semua terkejut beruk.    Ermm.. agaknya apa ya? Tak pernah dalam sejarah selama saya jadi ahli Shaklee. Kebiasaannya

Read more

Promosi Berganda Sepanjang November

Alhamdulillah… syukur padaNya, sebab yang dinanti-nantikan dah tiba. Kebetulan Omegaguard kegunaan sendiri dah habis, Kakak Insyirah setiap hari bertanya pada mama dia, dah beli ke Omegaguard, so syukur sangat, sebab bulan November ni Omega Guard Shaklee menjadi pilihan pihak pengurusan Shaklee. Kakak Insyirah memang sangat2 suka ambil Omegaguard, setiap hari 1 kapsul untuk kecerdasan minda dan membekalkan DHA dan EPa

Read more