Re-union Mujaddid 2008

Assalamualaikum…

Pagi tadi dapat gambar reunion mujaddid yang dibuat di Cameron HIghland, Syukran nora, coz sudi sharekan gambar tu dengan k.mae, walaupun diri ini tiada di sana, terasa rugi yang amat, kerana di sana lah medan untuk bertemu mata, bertanya khabr setiap diri yang ada. “kenapa kmae tak datang??” nora bertanya!// bukan taknak datang, tapi suami tak dapat cuti.itupun kerana dia baru start bekerja dengan syarikat baru, dalam tempoh percubaan lagi.. huhu, asalnya memang dah bayar deposit dah kat Shahrul.. nak buat macamana kan?? bukan rezeki ke sana … Insya Allah reunion kedua nanti,akan ku cuba menghadirkan diri. Walau tidak dapat bersama, kalian tetap di hati. ­čÖé


Sebahagian ahli keluarga kami dari kiri, hanifah,kaklong(wahida) 1, 2,3,4*, In, tak cam siapa tu..
belakang >..waet,1,2*mifrah, noor, dan kaklong zaim!!
* bertanda , maaflah, tak berapa nak cam…. ala kulli hal, selamat berkenalan ya, maybe zaujah ust2 mujaddid ni…
…. ME??? takde ..huhuhu… (thanks to nora)sudi emailkan gambar kat kak mae,

Seronoknya tengok gambar tu… majoriti dah bertiga,,, nanti tahun akan datang, bertambah ramai lah jundullah2 dan srikandi akan dilahirkan kan… Insya Allah…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge