Masalah sakit telinga kembali baik selepas meminum vivix

Assalamualaikum dan salam ukhuwwah.

 

Apa khabar hari ini ?Alhamdulillah sihat kan?

Dalam kita menikmati kesihatan,  jangan dilupa mengucapkan syukur kepadaNYA kerana kita masih lagi diberi nikmat dan peluang untuk menikmati hari-hari yang menggembirakan bersama keluarga.
Entry kali ni saya mahu berkongsi kegembiraan seorang ibu kerana tidak lagi menderita sakit telinga. Tak tahan menanggung sakit telinga. Faham-fahamlah kan.. kalau dah sakit, serba tak kena jadinya.
Walaupun dah merujuk kepada doktor. Malah dah titis ubat telinga pun masih tak sembuh.
Apa yang ibu ini buat? Mesti nak tahu kan?
Ya.. dia terus ke branch Shaklee dan beli si sirap ajaib yang dinamakan sebagai Vivix. Dah beli terus dia ambil vivix .
Alhamdulillah lusa tu telinganya dah kembali ok. Ini yang dipanggil ikhtiarkan? Ikhtiar untuk sembuh dan selebihnya kita serahkan pada Allah yang maha Menyembuhkan hambaNya.
Wah.. saya pun kena cuba ni. Sebab sekarang ni memang menanggung sakit telinga. Kebetulan baru je beli vivix. Cuma belum start makan lagi.. Saya beli sharing dengan kawan kawan. So dapatlah harga jimat. Dah kita ahli Shaklee, lagilah mendapat penjimatan hebat.
Harga biasa vivix RM 475.00
30% diskaun untuk yang mendaftar jadi ahli dan lebih jimat sepanjang bulan Januari. Sebab tu kena ambil peluang bulan ni borong vivix

 

TESTIMONI VIVIX UNTUK SAKIT TELINGA

 

Sakit telinga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge