Kisah Dia, Shaklee dan Aku

Assalamualaikum,

Salam Jumaah yang saadah.

shaklee effect

Saya ada anak downline, nama manjanya ijan, yang sangat istiqamah mengamalkan Herbalax dan Lecithin.
Empunya diri memang bagus, sebab komitmen 2 produk di atas.
dah nak masuk 2 tahun dia amalkan lecithin dan herbalax,. memang #shakleeeffect dia, berat badannya turun tanpa dia sedar.
Bayangkan….
dia mesej saya, bagitau terkejut sebab tak perasan berat badannya turun. Happy lah kan?
Bila berat badan turun, kawan seofis pun perasan perkara ni, secara tak langsung dia dah berkongsi manfaat 2 produk ini kepada mereka yang memerlukan walaupun pada awalnya dia hanya jadi ahli untuk makan sendiri aje.

Mahu jadi sebahagian daripada keluarga kami?
K.sarah : 013-9561249

 
#tsunamishaklee
#8cellent
#star8
#bisnesdarirumah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge