Cara Menghilangkan Jeragat dengan Cepat

cara menghilangkan jeragat dengan cepat

Assalamualaikum

Muka berjeragat? Bila tilik muka di cermin, terperanjat tengok banyaknya jeragat.. adoi, macamana nak buat ni, dah macam-macam cara buat, dah macam macam produk dah cuba. Tapi hasilnya ? Tidak berbaloi dengan bajet yang telah dikeluarkan.. kecewakan ? Putus asa dan sedih.

cara hilangkan jeragat

 

Ada juga yang hilang keyakinan diri untuk keluar dalam masyarakat disebabkan tompokan jeragat yang jelas dimuka.Dah google pelbagai cara menghilangkan jeragat dengan cepat. Maklumlah, lagi cepat hilang lagi bagus kan..

 

CARA MENGHILANGKAN JERAGAT DI MUKA

 

Ada 2 cara mudah boleh diamalkan untuk menghilangkan jeragat iaitu :

  1.  Sapukan kulit pisang berangan di muka dan biarkan selama 15 minit. Kemudiian bersihkan dengan air bersih.
  2. Ambil putih telur *putih telur je tau… then rendam tisu dan tampalkan di  muka sehingga tisu kering dan bersihkan dengan air bersih.

 

Tapi mama nak kongsikan cara mudah dan amat2 simple . Dengan sesudu kecil sirap merah. Membantu menghilangkan jeragat di muka dengan cepat  

Sirap merah yang mama maksudkan ialah Vivix yang mempunyai kandungan resretravol yang paling tinggi, resretravol ni adalah anti oksidan, dan yang terbaik terdapat di dalam anggur muscadine.

muscadine

Nak tau tak, anggur muscadine tidak terdapat di pasaran Malaysia. Ia bersaiz sebesar bola golf dan berharga lebih daripada RM 100 sebiji. Bayangkan kalau nak makan anggur muscadine 3 biji RM 300 ke atas … huhu..

So… penyelesaiannya.. boleh ambil vivix yang mana ramuan utamanya adalah anggur muscadine.

Apa kelebihan Vivix ya?

Menyokong sistem imun badan

Melindungi saraf

Anti penuaan

Awet muda

Menyokong kesihatan jantung

Membantu mereka yang mahu berhenti merokok

Membantu merawat SLE

Apa kata mereka yabg dah cuba VIVIX.. jom kita baca,

Vivix membantu mengatasi dan memudarkan jeragat. vicix pudarkan jeragat

 

Bestkan Vivix ?? Dapat menghilangkan jeragat dengan cepat dan tanpa sebarang pengelupasa kulit muka. Malah membantu menyelesaikan beberapa masalah lain lagi.

Sebab tu, siapa yang nak muda 10 tahun dari usia sebenar, silalah jadikan Vivix sebagai pilihan.

Nak cuba? Boleh sms/whatsapp mama ya 0139561249

malu nak sms/whatsapp/telegram ? emailkan terus masalah anda ke

mamahusnashoppe@gmail.com

Jangan lupa contact mama untuk maklumat lanjut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge