Isi Cuti Hujung Minggu Dengan Bermain Dalam Pool

Cuti hujung minggu tak ke mana mana. Tinggal kat rumah, kemas mana yang patut. 

So semalam baba rata mencari pump untuk pool anak anak. Dah dekat sebulan beli di TESCO. 

Semalam tengok kat satu kedai ni, harga dia boleh tahan juga rupanya, RM 100. Tapi rezeki anak anak, dapat beli pada harga RM 50, separuh harga tu. Alhamdulillah. 

Bergelimpangan itik lemas dalam kolam, * air dalam tu kuning sebab air paip di tempat kami color gitu!!! Huhuhu. Sebab tu untuk air minum kami tapis dengan Penapis Air Shaklee yang fleksibel dan boleh di bawa ke mana mana. 

Buih buih tu buih basic H , Insyirah masukkan dalam tu, sambil berseronok, badan pun bersih.
Basic H ni antara kegemaran anak anak, bila demam, gatal gatal badan, dan paling tak lupa bila 1 famili kena scabies awal januari hari tu, basic H antara mandian kegunaan kami. 

Basic H ni multipurpose. Serbaguna. Memang powerful lah, 

Bahan utama dalam basic H adalah jagung dan kelapa. So jangan risau, takde bahan kimia berbahaya. 

Sekejap lagi nak bertolak balik rumah mak. 

Selamat berhujung minggu. 

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge