Hilangkan Jeragat dengan Shaklee Collagen Powder

teruja melihatkan kesan penggunaan shaklee oleh salah seorang ibu dan juga rakan kami.. dengan mengamalkan 1 paket Collagen untuk 1 hari… hasilnya lumayan…

 

jom baca testimoni beliau

testi collagen

“Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih..

 Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2.

Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun(salam perkenalan.. Sy mama 3anak kecil :P. ramai plak dok pm sy panggil kakak…segan hikhik).

Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini. (baru suami ckp td haha. Sebab dia xnak tegur sbelum ni takut sy upload pic sndiri. Pdhal pic sndiri kat fb pun jarang nak kuar)”

harga istimewa untuk anda , hubungi

Shaklee Independent Distributor
Maesarah (SID 869605)
sms/wa/telegram : 0139561249
email : mamahusnashoppe@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge