Category Archives: Vivix

Vivix Bantu Mengembalikan Keremajaan Kulit Anda

Assalamualaikum. Sebagaimana tajuk di atas, saya percaya ramai yang mahu kelihatan muda remaja. betul tak? Ehem, saya sendiri pun tak nafikan, bila nampak tanda kedutan, gelabah jadinya. “eh alamak, dan tua ke aku ni?” takkan lah,umur pun belum 40 lagi. opss! Pertamban usia tidak perlu menjadikan kita risau, ya. sebab usia yang makin bertambah mematangkan kita. Pengalaman hidup yang sentiasa

Read more

Bagaimana Mengurangkan Kos Rawatan Sakit Lutut Tanpa Perlu Cucuk

Assalamualaikum.   Ramai di kalangan kita yang mengambil langkah untuk mengambil suntikan bagi melegakan masalah sakit lutut kan? Kos untuk setiap kali rawatan juga bukan murah. Malah, terpaksa mengambil suntikan secara berkala dan tentunya ia melibatkan kos kerana satu suntikan belum tentu melegakan sakit lutut anda! Cuba hitung, berapa jumlah yang perlu anda belanjakan untuk setiap kali cucuk gel sakit

Read more

Masalah sakit telinga kembali baik selepas meminum vivix

Assalamualaikum dan salam ukhuwwah.   Apa khabar hari ini ?Alhamdulillah sihat kan? Dalam kita menikmati kesihatan,  jangan dilupa mengucapkan syukur kepadaNYA kerana kita masih lagi diberi nikmat dan peluang untuk menikmati hari-hari yang menggembirakan bersama keluarga. Entry kali ni saya mahu berkongsi kegembiraan seorang ibu kerana tidak lagi menderita sakit telinga. Tak tahan menanggung sakit telinga. Faham-fahamlah kan.. kalau dah

Read more

Cara Menghilangkan Jeragat dengan Cepat

cara menghilangkan jeragat dengan cepat

Assalamualaikum Muka berjeragat? Bila tilik muka di cermin, terperanjat tengok banyaknya jeragat.. adoi, macamana nak buat ni, dah macam-macam cara buat, dah macam macam produk dah cuba. Tapi hasilnya ? Tidak berbaloi dengan bajet yang telah dikeluarkan.. kecewakan ? Putus asa dan sedih.   Ada juga yang hilang keyakinan diri untuk keluar dalam masyarakat disebabkan tompokan jeragat yang jelas dimuka.Dah

Read more

7 kejutan sempena tahun baharu 2015 buatkan anda teruja

vivix shaklee

Assalamualaikum dan selamat tahun baharu 2015 buat semua pengunjung mamahusna.com Mama ada beberapa cerita suka duka 2014 terutamanya berkenaan banjir di Kelantan sebab mama pun terlibat sama. Next entry ya. Sebab hari ni mama nak kongsikan 7 kejutan yang boleh buatkan kita semua terkejut beruk.    Ermm.. agaknya apa ya? Tak pernah dalam sejarah selama saya jadi ahli Shaklee. Kebiasaannya

Read more

Paras Gula turun dengan Vivix

  Apa khabar semua? hari ni saya nak kongsikan testimoni terbaru, panas-panas lagi tau, testimoni pengguna Shaklee yang telah memberikan Vivix kepada bonda tercinta yang menghidap Kencing Manis.. Syukur… dengan izin Allah, bacaannya turun , Kencing Manis atau Diabetes terbahagi kepada 3 iaitu : Diabetes berlaku disebabkan perkara-perkara berikut :   bagaimana Vivix membantu menurunkan Paras gula     Testimoni

Read more

Produk Anti Penuaan Terlaris

Setiap orang akan mengalami proses penuaan, tiada siapa yang dapat melarikan diri daripadanya… Namun proses penuaan akan berlaku lebih cepat dan pantas di zaman yang penuh pencemaran ini dan memberi kesan kepada kesihatan dan penampilan diri seseorang individu. Pelbagai penyakit akan menjelma akibat daripada penuaan seperti masalah jantung, darah tinggi, kataraks , alzheimer mahupun penyakit nyanyuk dan kencing manis.. Malah

Read more

VIVIX OH VIVIX

Vivix oh vivixHari ni hari terakhir kauUntuk direbut-rebutHarga murah sudahlah tentuJimat lebih dari rm100Org diabetes minum paras gula turunYang sering cucuk insulinDah tak payah cucukKalau nak nampak muda jelita Tampan bergaya 10tahum muda dari usia Vivix juga jawapan yang tepat Ada darah tinggi Kolestrol tinggi Gout Mahupun SLe Vivix juga penawarny Buktinya MAster iffah bebas SLE Kita berusaha ALLAh penentu

Read more
1 2