Category Archives: Vivix

Vivix Bantu Mengembalikan Keremajaan Kulit Anda

Assalamualaikum. Sebagaimana tajuk di atas, saya percaya ramai yang mahu kelihatan muda remaja. betul tak? Ehem, saya sendiri pun tak nafikan, bila nampak tanda kedutan, gelabah jadinya. “eh alamak, dan tua ke aku ni?” takkan lah,umur pun belum 40 lagi. opss! Pertamban usia tidak perlu menjadikan kita risau, ya. sebab usia yang makin bertambah mematangkan kita. Pengalaman hidup yang sentiasa

Read more

Bagaimana Mengurangkan Kos Rawatan Sakit Lutut Tanpa Perlu Cucuk

Assalamualaikum.   Ramai di kalangan kita yang mengambil langkah untuk mengambil suntikan bagi melegakan masalah sakit lutut kan? Kos untuk setiap kali rawatan juga bukan murah. Malah, terpaksa mengambil suntikan secara berkala dan tentunya ia melibatkan kos kerana satu suntikan belum tentu melegakan sakit lutut anda! Cuba hitung, berapa jumlah yang perlu anda belanjakan untuk setiap kali cucuk gel sakit

Read more

Masalah sakit telinga kembali baik selepas meminum vivix

Assalamualaikum dan salam ukhuwwah.   Apa khabar hari ini ?Alhamdulillah sihat kan? Dalam kita menikmati kesihatan,  jangan dilupa mengucapkan syukur kepadaNYA kerana kita masih lagi diberi nikmat dan peluang untuk menikmati hari-hari yang menggembirakan bersama keluarga. Entry kali ni saya mahu berkongsi kegembiraan seorang ibu kerana tidak lagi menderita sakit telinga. Tak tahan menanggung sakit telinga. Faham-fahamlah kan.. kalau dah

Read more

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee semudah ASB

Assalamualaikum dan salam ukhuwwah.   Macam main saham ASB kan? tapi.. saya bukan nak cerita macamana cara nak join ASB. Tapi kalau uoals tengok tajuk tu pun dah tahu story mory saya hari nikan? Shaklee lagi,  kan saya ahli shaklee mesti cerita kebaikan yang dah saya perolehi sepanjang jadi ahli, betul tak?   Kenapa semudah ASB? Let ‘s read it , why ASB A for

Read more

Cara Menghilangkan Jeragat dengan Cepat

cara menghilangkan jeragat dengan cepat

Assalamualaikum Muka berjeragat? Bila tilik muka di cermin, terperanjat tengok banyaknya jeragat.. adoi, macamana nak buat ni, dah macam-macam cara buat, dah macam macam produk dah cuba. Tapi hasilnya ? Tidak berbaloi dengan bajet yang telah dikeluarkan.. kecewakan ? Putus asa dan sedih.   Ada juga yang hilang keyakinan diri untuk keluar dalam masyarakat disebabkan tompokan jeragat yang jelas dimuka.Dah

Read more

7 kejutan sempena tahun baharu 2015 buatkan anda teruja

vivix shaklee

Assalamualaikum dan selamat tahun baharu 2015 buat semua pengunjung mamahusna.com Mama ada beberapa cerita suka duka 2014 terutamanya berkenaan banjir di Kelantan sebab mama pun terlibat sama. Next entry ya. Sebab hari ni mama nak kongsikan 7 kejutan yang boleh buatkan kita semua terkejut beruk.    Ermm.. agaknya apa ya? Tak pernah dalam sejarah selama saya jadi ahli Shaklee. Kebiasaannya

Read more

Wah! Lebih Muda 10 tahun dengan Vivix Shaklee

Muda 10 tahun? wah! siapa yang tak teruja kan? jika umur sekarang 30 tahun, kalau dengan mengambil vivix Shaklee menyebabkan saya kelihatan muda 20 tahun…. mesti saya rebut untuk dapatkannya… bukan setakat nampak muda luaran tetapi dalaman pun begitu juga… Cergas, cerdas, awet muda, emmm.. bonus buat sesiapa sahaja yang mula mengambil Vivix sebagai suplemen harian mereka. kenapa Vivix Shaklee

Read more

Paras Gula turun dengan Vivix

  Apa khabar semua? hari ni saya nak kongsikan testimoni terbaru, panas-panas lagi tau, testimoni pengguna Shaklee yang telah memberikan Vivix kepada bonda tercinta yang menghidap Kencing Manis.. Syukur… dengan izin Allah, bacaannya turun , Kencing Manis atau Diabetes terbahagi kepada 3 iaitu : Diabetes berlaku disebabkan perkara-perkara berikut :   bagaimana Vivix membantu menurunkan Paras gula     Testimoni

Read more
1 2