Cara Bersihkan Sayur Daripada Racun dan Bahan Kimia Berbahaya

Dalam banyak makanan kita, perasan tak?
sayurlah yang takde protection.Takde kulit nak melindungi sayur.
Bila sembur racun, baja confirmlah direct kena daun & batangnya kan?

Bila makan sayur, dengan cara cucian yang sekadar rendam air kemudian bilas, agaknya kan, racun dan bahan kimia tu hilang tak?
Kalau tak cuci betul-betul, sudah tentu racun tu turut masuk ke dalam badan kita secara langsung.

Sebab tu kita kena pilih sayur yang organik dan tanam sendiri sebaiknya. kita tahu racun dan bahan kimia berbahaya sudah tentu tak masuk dalam badan kita.

Tapi dengan gaya hidup kini, dan sibuknya kita, confirm tak sempat nak menanam sayur sendiri, sumber untuk dapatkan sayur organik juga terhad.

So, bila dah ada kesedaran, kita mesti memilih yang terbaik untuk kehidupan kita. Suplemen dari tumbuhan organik , yang diuji dengan sebetul-betulnya tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.

begitu juga dalam pemilihan produk untuk kegunaan rumah, kena pastikan tidak terdapat bahan kimia berbahaya.

Kalau tanya k.Sarah, sudah tentu suplemen Shaklee yang telah diuji dan dibuat dari bahan-bahan semulajadi terbaik dan terpilih.

Cara Bersihkan Sayur Daripada Racun dan Bahan Kimia Berbahaya

Begitu juga untuk bersihkan sayur, kaksarah akan rendam di dalam BAsic H , cecair serbaguna yang telah digunakan oleh ramai pengedar Shaklee di dunia . Basic H ni asasnya daripada jagung dan kelapa, dicipta pada tahun1960 lagi.

Basic H bantu singkirkan kesan-kesan racun, kotoran dan wax yang melekap di sayur.

Cerita Basic H boleh baca di sini

basic h shaklee

Satu lagi rahsianya, anak kakasarah ekzema memang mandikan dengan basic H, nak nyah kutu pun dengan basic H. dan masa mengandungkan Amierah dulu, kaksarah tak boleh bau syampu badan dan kepala yang wangi,. so basic H lah penggantinya.

Memang Basic H ni wajib ada di rumah kami, tak boleh putus bekalan.

1 botol boleh tahan untuk setahun tapi bergantung kepada penggunaanya lah. harga pun tak de lah lebih dari RM 50. Jimatkan?

Nak dapatkan Basic H?

whatsapp 013-956 1249

atau nak beli dibranch sendiri? guna ID k,sarah SID 869605

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge