Monthly Archives: January 2015

Mama Tanya Apa Khabar & kaitan Lirik Lagu Apa Khabar

Assalamualaikum Dari semalam mama cuba buat entry ni, alhamdulillah pagi ni dapat.. di kala orang lain sibuk mencari tentang calipsh bucker dan mojo, mama sibuk mencari lirik lagu apa khabar.. walaupun sebenarnya mama bukan peminat AJL .. Tapi malam AJL 29 tu tertengok ya.. bukan nak tengok … malam tu mama sibuk download beberapa ebook yang mama beli dari FireSale

Read more

Cara Menghilangkan Jeragat dengan Cepat

cara menghilangkan jeragat dengan cepat

Assalamualaikum Muka berjeragat? Bila tilik muka di cermin, terperanjat tengok banyaknya jeragat.. adoi, macamana nak buat ni, dah macam-macam cara buat, dah macam macam produk dah cuba. Tapi hasilnya ? Tidak berbaloi dengan bajet yang telah dikeluarkan.. kecewakan ? Putus asa dan sedih.   Ada juga yang hilang keyakinan diri untuk keluar dalam masyarakat disebabkan tompokan jeragat yang jelas dimuka.Dah

Read more

Tips Hilangkan Bau Badan Supaya Disenangi Ramai

Bau badan merupakan pencemaran bau yang sangat tidak disukai oleh sesiapa pun. Betul kan? Sebab tu kita pakai deadoran nak mengelak bau badan dihidu oleh orang sekeliling. Kalau kita sentiasa berurusan dengan orang luar, nak ke orang memandang serong atau asyik menjeling ke arah kita disebabkan bau badan yang menyebabkan mereka tidak selesa atau migrain kerana kita? Tapi kalau kita

Read more

7 kejutan sempena tahun baharu 2015 buatkan anda teruja

vivix shaklee

Assalamualaikum dan selamat tahun baharu 2015 buat semua pengunjung mamahusna.com Mama ada beberapa cerita suka duka 2014 terutamanya berkenaan banjir di Kelantan sebab mama pun terlibat sama. Next entry ya. Sebab hari ni mama nak kongsikan 7 kejutan yang boleh buatkan kita semua terkejut beruk.    Ermm.. agaknya apa ya? Tak pernah dalam sejarah selama saya jadi ahli Shaklee. Kebiasaannya

Read more